fullspäckad dag!

som sagt, mkt o göra idag :) först bild, sen gympa, lunch, svenska sen DEBATT! det gick faktist ruskigt bra, vi kom mkt argument o så :) sen hade vi spanska där vi fortsatte med att prata xd . sen sist men absolut inte minst så hade vi so.. vi skulle ha muntliga diskusionsfrågor som peter skulle betygsätta.. :p Innan vi satte igång så sa han att det här var lika viktigt och betygsättande som ett prov om inte mer. . . heh då blev man lite nervös ;)
hur som helst , jag hamnade med jesper och fredde =)  Gick jättebra för oss, så nu känns det bra (y)

Efter skolan så var det spelning.. elli skjutsade mig på sin cykel, det gick nätt o jämt för vi hade en hel del packning.. :p spelningen gick bra, sen tog jag bussen hem, käkade och stack till träningen :) Det gick jättebra o det var skitkul! Linkan o jag körde dubbel mot killarna, gick faktist bra ;D även om vi kanske inte vann alla matcher, haha xd

Nu är jag rätt trött om man säger, så snart drar jag mig mot sängen, ååh ska bli skönt det :)

Hoppas ni har haft en bra dag med ?! ♥

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

ha en bra helg :) Kram

2008-04-11 @ 14:21:39
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: N I C O L E

hehe mm :) visst är han :D

2008-04-11 @ 16:31:59
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: Lisa

sv: jag ska ha en tunika, sen får jag se vad det blir nertill. :)

ha en trevlig helg vännen!

2008-04-11 @ 20:39:07
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0