LOVELY WEATHER!

Jag älskar verkligen våren, man blir så glad av all sol och värme som man verkligen har saknat under det senaste halvåret... :)
Hur som helst, idag hade vi nationella i matte, jag tror faktiskt att det gick ganska bra ialf, men man vet ju aldrig när det gäller matten ._. aja, allt man kan göra är att hoppas på det bästa!
Efter skolan så cyklade jag o linkie först hem till mig o hämtade pengar, sen hem till henne o hämtade hennes pengar, SEN åkte vi ner på stan ;) Kollade runt lite men hittade dock ingenting. Vi träffade även på malin, trevlans trevlans (; Då gick vi ialf och tog en glass, mums! :) Blev en Cornetto för mig ;)
Glass är verkligen nödvändigt på våren / sommaren! :)

Annars idag så händer det inte så mkt mer, har varken spelning eller träning idag, känns rätt tomt... men det är väl ändå rätt skönt att koppla av ibland, antar jag ;) haha

Nej nu ska jag ut i solen :)
Här får ni en väldigt mumsig bild på en mkt mkt mkt god glass!
image101ciao!

Kommentarer
Postat av: JJ

haha älska våren! :D kul blogg att läsa detta ;)

2008-04-25 @ 17:11:38
Postat av: helena

hihi vad bra johan :D

2008-04-25 @ 17:13:59
URL: http://helenaaolzon.blogg.se
Postat av: Elli :)

Den där glassen såg inte alltför dum ut o_O xD

2008-04-26 @ 23:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0