tranan / pic nic

Hajsan!
Vi kan börja sammanfattningen med igår ;) Det var som sagt tranan igår :) Elli & linkie kom hem till mig, guttelvik kunde tyvärr inte komma ;/
Hur som helst, vi fixade oss och hade väldigt kul!! :) Sedan så åkte vi ner till tranan vid halv tio ungefär. Var inte så mkt folk där tyvärr men det var ändå jättekul!:) tack brudar för en väldigt myys kväll :)

Sen idag så har jag vart på pic nic med brudarna ;) (jag, linkie, malin & elin) . Åkte moppe ut till segersta, chokladboden var ju tyvärr stängd så därför blev det pic nic istället :p Var ialf jättemysigt, vi stannde vid en liten söt rastplats vid vattnet och fikade o spelade kort mm :) Myys!
 

Åkte sedan moppe hem till elin där vi kollade på film, isprinsessan ;) Skitbra film!
Nu är jag ialf hemma ;) Syrran ska ut ikväll och hon ska göra sig iordning hos en kompis, så jag kanske följer med en stund och spelar lite WII :) hihi ^
Annars imorgon så ska jag vara med elin igen :) Jag ska till henne, får se vad som hittas på! :)

Ha en fortsatt trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: elin.

Jadu, jag är ju alltid lika normal jag xD

2008-04-26 @ 21:27:14
URL: http://rosasvart.blogg.se
Postat av: Lisa

sv: ja, precis, det var lite synd.. men roligt ändå :)

2008-04-26 @ 22:44:14
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: Elli :)

Jättekul kväll! :) Tack, tjejer

2008-04-26 @ 23:12:55
Postat av: Elli :)

Hjärtat kom inte med :O skulle va: tack tjejer med ett hjärta efter. det kanske inte går? aja, tack iaf :)

2008-04-26 @ 23:14:29
Postat av: JJ

haha myys :D

2008-04-27 @ 10:37:50
Postat av: linnea

jap de va kul. syns:)

2008-04-27 @ 12:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0