17 augusti

Då fyller min pappa år! Grattis Pappi! :D
Så denna dag har mest bestått av paket, tårta och god mat.. vilket jag inte klagar på ;) mysmys :)
Imorgon eftermiddag så drar familjen till gävle, eller rättare sagt till min syrra som för närvarande bor där ;) ska på inflyttningsmiddag och så.. ska även sova över där :) ska bli riktigt skoj!
Nästa dag, alltså den 19 ska jag även till stina på dan.. hon har ju flyttat till gävle så jag ska inspektera lägenheten (igen) och bara umgås. :) trevligt, trevligt :)

Nej nu ska jag snart ta och sova, måste verkligen försöka att vända tillbaka dygnen, det kommer att ta tid så det är bäst att man börjar redan nu, en vecka i förväg!

Natti! ♥


Kommentarer
Postat av: JJ

haha gratta från mig åxå ;)

2008-08-18 @ 21:06:31
Postat av: helena

ska jag göra :)

2008-08-21 @ 17:45:02
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0