Dax för update!

Hej på er!
Var ett tag sen jag bloggade nu, men jag har helt enkelt inte haft tid! Men nu får ni ett ganska långt inlägg istället ;)
I onsdags så åkte jag och syrran som sagt till sthlm! Det var verkligen hur kul som helst! Vi shoppade först när vi kom fram och så.. käkade även lunch på stan :) sen framåt fem så åkte vi hem till johan och adam där vi käkade middag :) Sedan så satt vi mest och pratade hela kvällen, tog igen lite liksom. :) väldigt trevligt! =)
Nästa dag så gick vi upp vid tio någontiong och gjorde oss i ordning . :) Efter frukosten så satte vi oss och spelade lite poker, wiie :) jag vann t.om ;) Efter en lyckad pokermatch från min sida så stack vi till grönan ;D Vi hade verkligen hur kul som helst!! :D Vi åkte det mesta, ialf jag, adam och johan :) men vi fick med syrran i några karuseller ialf, bra jobbat! :)
Killarna lyckades även få med mig i fritt fall, det var både första och förmodligen sista gången för min del ;) haha, men det var rätt kul att ha gjort de :)
Tack för en väligt,väldigt lyckad kväll allihopa!! :)
         

Sen nästa dag så var vi hemma hos kusinen våran :) Hade det väldigt trevligt, vi var hemma hos dom och käkade lunch, var ute och gick och bara umgicks..:) sedan så gullade vi även såklart med kusinbarnet vårat, lilla Mathilda :)
Det blev en mkt trevlig dag ialf . :)

Nu idag så har jag träffat brudarna :) Först så var jag och linkie ner en sväng på stan och köpte almanackor till skolatsarten och så.. måse få ordning på våra liv nu ;) sedan kl fyra så gick vi på bio tsm med hennes brorsa.. kung fu panda! Den var faktiskt riktigt braa! :) Sedan så drog vi hem till elin, dit malin kom lite senare oxå :) Vi kollade på film, käkade pop corn och bara umgicks . :) Trevligt! trevligt =)


Nu ska jag ta och sova snart tror jag . :) Pappa fyller ju år imorgon så man ska ju upp i skaplig tid då :)
Ha det så bra! Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Jennie - Hallon8

jag va med i sthlm nu :) dock så gick vi inte på grönan!

2008-08-17 @ 18:40:20
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Elin :)

Och jag ser allmänt mongo ut ;D

2008-08-17 @ 20:12:46
URL: http://rosasvart.blogg.se/
Postat av: Kicki

HejHej! Gud, vad kul vi hade det i Sthlm! Måste helt klart göra om det!! Ses snart! Puss

2008-08-21 @ 23:02:17
Postat av: helena

ja, absolut! varje sommar framöver så drar du och jag till sthlm!! :D

2008-08-21 @ 23:17:01
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0