fest + cityfest!

hejhej!
Var ett tag sen jag bloggade nu så nu kör jag en update!
I onsdags så hade jag fest för polarna :) alla kunde dock inte komma men det är sånt man får leva med :)
Vi som var där hade ialf jättemysigt! Vi käkade tacos, spelade kubb, kollade på film och hade det mys :) Vi spelade även sällskapsspelet Alias (vi= dom som stannde kvar till sist), det var ialf skitkul! :) tACK allihopa som kom! och tack för alla söta presenter!! :D
            
haha, den sista är ialf den mest normala, eller vad tycker ni ?=)

Sen igår var det ju cityfest! Åkte dit med linkie, malin och rebecca. Det var mening att elin oxå skulle hänga på men det blev inte så... grrr!
Men ialf, först när vi kom ner till gävle så skulle vi försöka hitta till stinas lägenhet vilket inte var de lättaste! Vi gick vilse och blev så hungriga så vi var tvungen att stanna på American Pizza place o käka. Stina o malin olofsson kom då dit oh hjälpte oss att hitta vidare :) Väl där så tittade vi runt i hennes fina nya lägenhet och slappade mest, mys! Efter ett tag så blev jag, linkie o malin shoppingsugna så då gick vi tbx till stan. Jag shoppade inte så mkt, ett linne bara :) det var meningen att jag skulle köpa en vit bh oxå på lindex som jag hade blivit helt kär i men den fanns såklart inte! menmen ^^
Innan vi gick till the poodles konserten så stannade vi till o fikade lite, mumms! :)  Sedan kollade vi på the poodles, dom var faktiskt jättebra! Efteråt så stannade vi och tog autografer och fick kramar av allihopa! trevligt trevligt! =)
Kvällen avslutades med att jag o linkie letade upp min familj, oh sedan gick vi till min syrras nya lägenhet och kollade, jättefin den oxå!! :D
Tack allihopa som var med igår!! Blev en mkt trevlig dag! :D
     
     



Efter cityfetsten så sov likie hos mig, vi tältade!! :) hihi! Vi sov till klockan tolv typ.. ;p sedan så käkade vi frulle och kollade på "the green mile". Jättebra men sorglig film! Rekomenderas starkt!
Hon åkte hem för ett tag sen nu, och nu är jag ensam hemma.. mamma o pappa är borta hos några men jag orkade inte följa med ;) Så jag stannar hemma och kollar på tv o slappar istället! Det behövs efter dom här senaste dygenen, hihi :)

Ha en bra kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Crazy Schlager Girl

Ja älskar The Poodles

2008-08-08 @ 19:12:00
URL: http://mallanfriberg.blogg.se/
Postat av: Elin :)

Mihi, det var skiitskoj på festen :) synd att jag inte kunde komma igår bara.. Menmen :) <3

2008-08-08 @ 19:24:18
URL: http://rosasvart.blogg.se/
Postat av: elzz

hahaha!! fan va snygga bilder, särskilt sista bilden när jag inte är så glad på dig. ;) <3

2008-08-10 @ 13:20:45
Postat av: helena

oh yeas ;)

2008-08-10 @ 19:42:58
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/
Postat av: Ellii

ja, det var jättekul på festen! ^^ tack för att jag fick komma <3

2008-08-10 @ 20:23:10
Postat av: Crazy Schlager Girl

Men urk hur ja såg ut på bilderna

2008-08-22 @ 21:09:57
URL: http://mallanfriberg.blogg.se/
Postat av: Crazy Schlager Girl

Men urk hur ja såg ut på bilderna :S

2008-08-22 @ 21:10:14
URL: http://mallanfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0