Skola imorgon!

Ojoj, vet inte riktigt vad jag känner inför det! Jag är både nervös och förhoppningsfull!
Får hoppas att allt kommer att gå bra imorrn nu då, men det gör det nog!

Hur som helst, igår så kom linkie och malin hit till mig. :) Det var väldigt trevligt! Vi spelade kort, käkade glass, kollade på sommarkrysset och kollade på en film. :) Georgia Rules hette den. Rätt bra film faktiskt . :)
Mysigt hade vi ialf :)

Dagens events är fortfarande lite lösa.. jag vet inte riktigt hur det blir än, men jag vet att jag ska träffa elin idag ialf :) Sen får vi se hur det blir med övernattningar o grejer.. får hoppas att det blir så! Mor o far är lite emot att sova över hos folk när det är skola dagen efter, men vi får se ;)
-  Jag kan inte riktigt fatta att jag börjar gymnasiet imorrn! det har alltid varit så himla långt borta och nu så är det bara några ynka timmar härifrån! Hjälp, är min första tanke.. men det ska ändå bli riktigt kul att börja en ny skola! Alla säger ju att gymnasietiden är den roligaste tiden, och jag tänker inte göra annat än att tro dem ;)

Ni får hålla tummarna för mig imorgon! :)
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0