Alla <3 dag!

Tjenna :) som sagt, alla hjärtansdag idag :) mys dag det :)
Man fick ju lite presenter :) hihi, (se bild) .
Annars idag så hade vi skridskor på idrotten ;) (y) jag är ju såå duktig ;)  haha XD försökte göra översteg baklänges men de gick inte så bra, men elin lyckades ganska bra! :)
Ikväll hade vi träning oxå, gick rätt OK:) spelade dubbel och körde idioten ;) rätt slut nu!
Imorrn har min grupp sovmorgon, en halvtimme, haha XD menmen det är alltid något ;) och imorrn efter skolan ska jag vara med saga! :) skoj! =)

 
mina alla <3 dag presenter :)
chokladasken fick jag av mamma & pappa. :)
kortet från elsa :)
och halsbandet från linkie :)       TACK!                                 

ska kila :) CIAOO!

Kommentarer
Postat av: linnea

han körde slut på oss XD
nallen är så söt XD
syns

2008-02-16 @ 11:59:35
Postat av: helena

hihi o ditt halsband :)

2008-02-17 @ 16:22:15
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0