Day after tomorrow . :)

haha, snodde elins rubrik lite där :) (a)
jag gick ialf på festen igår, jag kände mig lite bättre på eftermiddagen. tur var det ialf för det var jätteskoj! :) var först hemma hos linkie med jocke innan o så :] 
Sedan drog vi till festen, mycket folk där, kände inte alla där men ialf . Erika hade hyrt en spansk film , men den var inge bra så den dissade vi :) sen en skräckis som vi kollade lite grann på ;b
Sedan fanns det ju lite snacks o godis o så man fick käka oxå :)  sen så körde man lite tv-spel med, nå gitarr grejs som jag var väldigt duktig på! (y) :) sedan gick man runt o va social resten av kvällen, haha ;b

Här kommer en bild på oss med flum-födelsedagsbarnet som inte riktigt var med på den där bilden tror jag ;b

image23
haha ;b

annars idag ska jag bara vara hemma o ta det lugnt. försöka bli frisk ;)
skola imorgon, buo vet jag dock inte riktigt hur det blir med för halsen är inte riktigt där den ska vara... ^
men vi får se!

hade bra, alla :) CIAO!


Kommentarer
Postat av: elin

:O tjuvade du min rubrik?! ;o Vilka stjärnor där på bilden också ;D

2008-02-03 @ 13:39:09
URL: http://rosasvart.blogg.se
Postat av: helena

hehe javisst ;)

2008-02-03 @ 13:44:24
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: Elisabeth :)

var tv-spelet guitarr-hero? xD för i så fall har jag spelat det :D det är skitkul, men jag suger på det ;D

2008-02-03 @ 16:22:02
Postat av: linnea

vist hadde vi kull
erika var inte me på bilden holler me :D

2008-02-03 @ 16:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0