FEST! :D

Här kommer en liten fortsättning på det förra inlägget :)
När jag kom till bollnäs mötte linkie mig på station och efter det gick vi till stan och köpte presenter till elli & johanna :)
Sen vid halv 4 kom johanna o hämtade upp oss och körde oss till bowlinghallen :)
det var ett jättekul bowling-party eller vad man ska säga , :P det gick kanske inte så jättebra på bowlingen för datan krångla lite ;P men jag kom ialf trea bland alla oss :) (y)
Efter bowlingen blev det taco-buffé! Mumms :) Blev en hel del skratt/kort och flummande :)
Efter festen följde jag med Linkan hem :) vi kollade först på morden i midsumer :) sen gjorde vi lite toast o kollade på evan den allsmäktige! hihi, den var jättekul! Vi hade också på oss ansiktsmasker :) Det var en jättekul dag/kväll/natt ialf :) thank you! :)
Here comes some pictures! :)
           
                                                                                                                                     

image52

ciaoo!

Kommentarer
Postat av: linnea

japde va kull=)
filmen va bra =)

2008-02-28 @ 14:30:02
Postat av: helena

jaa :'D

2008-02-28 @ 14:39:09
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: Elliii

Skitkul eftermiddag/kväll! :D Tack alla som var med :)

2008-02-28 @ 15:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0