onsdag... :]

hellu :) idag i skolan hade vi skridskor, den sista skridskor-lektionen vi kmr ha på gärdet.. ;P
tog bussen hem efter skolan, sen när jag kom hem bakade jag kladdkaka!!!! gottgott! Hade lite chokladbehov ;)
Har pluggat lite so också.. har prov på religionerna imorrn, jag ska skriva om hinduismen och sen en liten jämförelse med buddhismen ;) hoppas det går bra!
Imorrn har vi debatt också, på engelska!! malin skulle inte vara med på debatten heller, så nu blir vi bara tre st.. (jag ,jens o anders) aja, vi får försöka klara oss. .  ^

sen imorrn efter skolan äre spelning som vanligt, sen träniing :)

ska dra, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, tråkigt med plugg, blev så för mig med.. ;p
är det inga skridskor imorgon?!?! :DDD hahah, lycka i sånna fall.. (;

2008-02-20 @ 18:46:14
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: helena

aa värsta skönt :D

2008-02-21 @ 16:07:09
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0