PUH!

jahapp, då var tävlingen över. Gick faktist rätt bra om man tänker på vilket motstånd man hade. Alla som var där var typ A:are, det vill säga - dom spelade på elitnivå.. men man lyckades ändå sno åt sig lite poäng från dom och det känns ju riktigt bra! Dom delade tyvärr bara ut medaljer till ettan och tvåan, om dom hade delat ut till trean också så hade nån an oss oxå fått medalj! menmen , jag fick ialf en fjäderboll med mig från matchen som minne (y) XD
Fick också vara "siffervändare" på två matcher, helt OK faktist! :)
Tack oxå alla från klassen som kom och kollade lite , det var kul! :)

Hur som helst, ikväll blir det ingen tranan , finns absolut ingen ork för det,. det får bli let's dance med familjen, skönt att koppla av lite nu efter den här veckan.!
Annars imorgon så måste jag väl gör alla uppgifter som vi fått eftersom vi är lediga på måndag. sköönt det!

På söndag ska jag sova över hos linkie ialf :) sen på måndag är man leeeedig! XD sedan buo , :)
Och på onsdag har vi friluftsdag, blev bolle för min del! Snacka om slapp vecka asså, skönt! men det behövs faktist efter en vecka full med nationellaprov och tävlingar! :)

Nu ska jag dra mig neråt mot efterrätten tror jag! See yah, take care!!

 

Kommentarer
Postat av: elin

Tack honey :) såg du Dannys hår på let's dance? WOW ;D

2008-02-08 @ 20:10:02
URL: http://rosasvart.blogg.se
Postat av: helena

mhmm , hahah ;D

2008-02-09 @ 11:16:07
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: linnea

ja du tuft motstond
och de va rollit när tarik vart cenerad för den där tjejen =)haha syns

2008-02-11 @ 12:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0