UPPDATERING!

hej hopp! Nu behövs det en uppdatering här tkr jag :) Jag delar upp allt i två inlägg annars blir de så jobbigt att läsa ;P
Som sagt, i söndags åkte jag till holmsveden :) När jag kom dit så blev det lite fika med hessings (grannarna) , kul att se dom igen! (y) sen annars gjorde jag inte så mkt mer den dagen .
Nästa dag kom petra till mig på eftermiddagen! :) Det var riktigt skoj! Vi satt o prata o lite så först, sen blev de käk :) sen gick vi till henne (i snön) o hämta lite grejer ;) sen tbx till mig , där det blev film mm :) myys!
Nästa dag gick vi upp typ vid tio , blev frukost o lite så :) sen kvart i ett tog jag tåget till bollnäs . :)
Här kommer lite bilder från den kvällen :)
         

image44

mahah XD / Helenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0