22/1 - 08 :]

Hellu :] gick i skola till tre idag, sedan tog jag bussen hem o satte mig med matteboken, prov på fredag tyvärr.. :(
måste försöka att bli klar med engelskan nu oxå, ska vara inlämnad nästa vecka, vi skriver en uppsats som handlar om " My life as a...." och min heter "my life as a car" hihi, jag är en volvo 360 ;P
Imorrn så har vi bad på idrotten, gillar inte bad jag.. men som tur är har vi det bara i 2 veckor!

Nu har jag nyss duschat o ikväll ska jag kolla på Bridget Jones dagbok 2 :] sjukt bra!!

TAKE CARE!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tävla om ett NITARMBAND från cocoo.se på min blogg. Titta in och tävla du också :D

Kram
/Therese

2008-01-22 @ 20:12:54
URL: http://theresaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0