gymmat!

Halloj(: Idag har jag gymmat med linkie , elin o stiina :] Det gick ganska bra , men de var nån maskin som var krånglig ;) Så nu efteråt käner man sig lagom slö i kroppen , menmen smällar man får ta! :]
Det dumma med allt var att jag kom på att jag hade glömt min palestinasjal på badhuset o åkte tbx för att hämta den , men när jag kom tillbaka så var den borta! Någon hade snott den , blev rätt ledsen för jag gillade den så mkt!!
Aja , är väl bara att köpa en ny antar jag , tack så mkt den som nu gjorde det! :@

Imorgon är det torsdag , jobbig skoldag! sen efter skolan har jag spelning och senare på kvällen är det förmodligen träning! :D

På fredag efter skolan ska jag gymma med mikaela :) ska bli skoj! <3

Annars i helgen ska jag vara hundvakt tsm med malin o så ska det sökas till gymnasium! scary or what ?!

Nu ska jag kiila :] Hörshej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack för tipset! :))

2008-01-16 @ 20:51:57
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: maria

Hej jag har en ny tävling på min blogg :)
"Gissa kändisen"

2008-01-17 @ 18:56:55
URL: http://sweetmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0