morrn morrn ^

Vaknade för en liten stund sen , jag äälskar sovmornar!! & det känns riktigt hemskt att skolan börjar imorgon  . . menmen ,
tänkte dra en snabb sammanfattning av lovet nu ialf :)

det började som sagt med julshow på fredagen. sedan drog jag , linkan, elin & malin ner på stan o tog en god o mysig julfika :) träffade jocke på stan oxå så vi gick med han oxå :)
sedan på eftermiddagen drog vi till holmsveden :)
lördagen så pyntade vi o gjorde julfint o bakade lite julgodiis o så ^
söndagen gick jag till petra o träffade henne :) var skönt att prata av sig lite ;) hehe
sedan var det ju JULAFTON ! ! alltid lika roligt , med all julmat o kalle ankas jul och alla julklappar :) vart rekord med julklappar iår tror jag visst ;) myys var de ialf :)
tisdagen slappade jag bara tror jag , höll väl på med alla julklappar o så :)
onsdagen kom linkie på besök till holmsveden :) sedan nästa dag åkte vi till gävle & shoppade :D blev en tunika , en kofta o en huvtröja för min del ;)
sedan på fredagen fick vi åka till bollnäs med pappa där vi lämnade av linkie :)
lördagen kom petra till mig :) hon sov över oxå :) vi kollade på the ring 2 bl.a :) maaah den är läskig! xD
nästa dag fixade vi lite grejer inför nyår då , med mat o lite så :)
sedan var det NYÅR ! !
 dagen efter ,efter en lång sovmorgon följde jag med mormor till bollnäs där hon lämnade av mig hos elin :) där sov jag över med :) vi spelade tv-spel, kolla på film o gick o handlade o hade allmänt mysigt :)
nästa dag kom mor o hämtade mig . lite senare efter jag packat upp o lite sådär träffade jag linkie en sväng oxå :)
torsdagen var jag med maliino :) vi gick på stan först , sedan buss hem till mig där vi hade ansiktsmasker på oss ;) , sedan lite film & mat mm :)
fredagen gjorde jag inte så jättemkt , slappdag! fixade den här bloggen :) & mikaela gjorde en jättefiin design åt mig som nu är försvunnen på nå sätt :( menmen, ^
lördagen drog jag & miikaela till järvsö o åkte slalom :) jättemyys :) fast det var lite kallt men de e smällar som man får ta :)
& igår så var jag med linkie :)

Blev en enormt låång blogg idag , hehe jaja :)
hade bra /H


Kommentarer
Postat av: Petra :D

riktigt trevligt på lördagen :D , men , the ring är inte läskig ;)

2008-01-07 @ 19:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0