söndag! .]

HEJ! Har nu sökt till gymnasiet! det var riktigt läskigt att trycka på knappen "bekräfta ansökan" men nu är det gjort! Det blev samhälle i första hand och nv i andra. Får se om jag gör ett omval i maj men det tvivlar jag på . . fast man vet ju aldrig! XD
Annars idag så hade jag en rejäl sovmorgon, till tolv, gaaash va skönt! :] sen blev de frukost/brunsh . sedan har jag skrivt lite på no:n idag , ska ju vara klart om ett tag det också... ^

Imorgon: skola, buo. . sen får vi se vad som hittas på!  =)

hade gött ! /H

Kommentarer
Postat av: Therese

haha, ja jag ska väl också göra det snart tror jag :) men det blir som aldrig.

2008-01-24 @ 12:24:53
URL: http://tberggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0