tranan + lördag :]

hallåhallå(: igår var de som sagt tranan :] jag & linkie gjorde oss iordning hemms hos mig :) sen mötte vi elsa på staion o gick sedan till tranan :] var ganska dött med folk i början men vid halv elva - elva kom de lite mer :] Vi dansa , gick omkring o hade skoj!! Vid 11.20 drog elsa , så då gick vi till elli o elin o var med dom sista stunden :]
Det var kul ialf så tack allihopa som gjorde min kväll! :]

Ikväll kommer linkie & jocke hit , vi ska ha filmkväll :] myys!

Här kmr några bilder från gårdagen :]


image8

Linkie , jag & elsa innan tranan :]


image9

linkie , jag , elli & elin utanför tranan :]


/H

Kommentarer
Postat av: elzz

wohoo, vilka snyggingar!!;) tack för "stunden"(kan inte säga kvällen eftersom jag var där i typ knapt 2 timmar xD) tjejer:D:D

2008-01-13 @ 17:03:41
Postat av: Elin ( Guttelvik )

Åååh :P , längtar redan tillbaka :P , inte efter smärtan i fötterna utan allt det andra :P

2008-01-13 @ 17:30:18
Postat av: Linnea

snyggingar ^^

2008-01-21 @ 11:08:45
URL: http://linnéalindqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0