fredag ;)

Halloj!
Hoppas allt är bra med er, trots att inte vädret är det bästa!
Anyways, linkie sov hos mig inatt! Vi hade superskoj, jag berättade allt om resan, vi kollade på film och var iväg o köpte glass mm:) mysmys!
Sen idag så kom även malin:) jag berättade såklart allt om resan igen.. hehe! sen så drog vi ner på stan, men malins moppe stannde tyvärr inne i stan så vi var tvugna att knuffa upp den på parkeringshuset på åhlens! haha, men sen när vi skulle hem igen så startade den som tur var:) När vi väl kom hem till mig igen så fortsatte vi att kolla på Jönssonligan på Mallorca, som vi hade påbörjat tidigare! =) Klassikerfilm det. .

Nu ikväll så ska jag som tidigare nämnt på Rhapsody in Rock! Ska bli så jäkla kul!! Wohoo!
Bilder kommer självklart upp här senare :)

Måste iväg och käka nu, men vi ses! Puss / H

Kommentarer
Postat av: elin.

Ja, fast jag ska tämja dom först, inte ens jag har hållit i dom ;) tihi! menmen :)

2008-07-11 @ 18:39:27
URL: http://rosasvart.blogg.se/
Postat av: ellii :)

hihi, i morron får du berätta allt om resan ännu en gång xD för mig! :D hoppas du vill de ;)

2008-07-12 @ 21:15:41
Postat av: helena

såklart jag vill :D

2008-07-12 @ 21:43:45
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0