me & mikaela :D

Hej på er!
Hoppas allt är braa :)
Nu på eftermiddagen / kvällen så har jag varit med mikaela :) Vi har haft jättekul!
Först när hon kom hit så ösregnade det och åskade , så vi kunde inte kolla på film som vi hade tänkt oss.. så jag började istället berätta om resan min.:) Sen till slut så började åskan lugna ner sig så då kollade vi på filmen Love Actually.:) Jättebra film det.. lite julig kanske.. but who cares ?! ;)
Sedan så visade jag även henne bilderna från resan och Rhapsody in Rock.:) Sen så blev det ju självklart en massa babbel också! ;D Vi hade det väldigt mysigt ialf.:) <3

Ikväll så kommer även mamma hem från Cambridge. Hon har varit där på en lärarkurs i två veckor. Ska bli kul att ses igen, sist vi sågs var dagen innan jag åkte till Oxford, sen när jag kom hem så hade hon redan hunnit åka.. xD menmen, nu ses vi snart ialf :)

Ha det så bra sötisar :)

Kommentarer
Postat av: miccis

mkt mysigt och trevligt trots åska och blixtrar :D

2008-07-12 @ 22:13:57
URL: http://mikaelaas.devote.se
Postat av: helena

hihi precis :D

2008-07-12 @ 22:41:22
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0