mys-onsdag:)

HejHej!
Hoppas allt är bra med er, med mig är det bra. :)
Har varit med elinoo idag. :) Vi möttes först på stan där vi gick runt och kollade lite, fikade och fick min CD med alla bilder från resan.. som sedan visade sig vara bara typ hälften.. och alla dom bästa bilderna hade gått förlorade... känns inte särskilt bra! Men som tur är har jag folk som kan skicka dom till mig. :) Har ialf köpt ett nyss minneskort nu, får hoppas att det sköter sig bättre!

Hur som helst, efter stan så åkte vi till Mobackes, för elin funderade på att köpa möss / hamster.. dom som fanns var riktigt söta!! :) Sedan åkte vi hem till mig där vi kollade i tidningen vilka som hade kommit in på vilket program. Jag kände inte så många som skulle gå samhälle , men det kan iofs vara en bra grej för då lär man känna nya människor istället. Det blir nog bra med det!
  Vi kollade även på the holiday och fikade på kladdkaka, mumms!

   Det var en väldigt trevlig dag ialf :)
Imorgon så händer det inte så mkt på dagen men på kvällen kommer linkie och ska sova hos mig. Blir nog mkt babbel om resan mm, :) skojskoj!

Ha det så bra, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0