sol & värme :)

Äntligen lite fint väder! Ganska efterlängtat om man säger så ;)
Idag har jag ialf varit med stina och elin . :)Först kom stina vid halv tolv ungefär ;) Vi gjorde lite allt möjligt, pratade om allt och ingenting, knäppte lite roliga kort på min höskulle och fikade mm . :) Sen lite senare kom även elin. :)
Vi satt ute alla tre i solen och spelade neger & presedent. :) Riktigt skoj! Lite senare så bestämde vi oss även för att göra hemgjord glass, den blev så jäkla goo' :) Kolla in bilden nedan så förstår ni ;p
Stina åkte hem ungefär vid fyra, så då la jag och elin oss o stekte på gräsmattan ett tag, sköönt! x d Hon har åkt hem nu men kommer tillbaka ikväll och hon sover även över, ^
     


Imorgon så drar jag, linkie och jocke iväg och kampar i Mohed ( :D ), så det lär inte bli någon bloggning imorgon :)
Anyways, tänkte bara berätta det :)

Pusshej!! ;p

Kommentarer
Postat av: M i k a e l a

fin dag :)

2008-07-23 @ 08:38:16
URL: http://mikaelaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0