The Notebook <3

Det är verkligen en av tidernas bästa film , lovelove!
Jag var nämligen hos elinoo ikväll o då såg vi den.. så bra :D
Hur som helst, vi hade det väldigt myys! Vi kollade som sagt på film och käkade även popcorn.. är väl nästan ett måste till film det ;)
Elin var även gullig att måla fransk manikyr på mig.. så fint så!! =)

Sen så, ( tro't den som vill) spelade jag WOW på elins brorsas data! Jag, Helena Olzon i Bollnäs spelade WOW! Hahah, tror inte nån i hela världen skulle kunna ha förutspått de, XD Men det var faktiskt ganska kul, även om jag sög på det ;P Men jag hamnade på level två ialf.. inte illa de! ;)

Det var hur som helst en mkt trevlig kväll :D
Ska nog gå och sova nu, Godnatt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: elin.

Ja, och du var så duktig på WoW ;) Jens tog bort din gubbe när du åkte tyvärr, hoppas du inte blir för ledsen ;D Tack för en trevlig kväll darling! <33

2008-07-18 @ 22:58:01
URL: http://rosasvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0