fredagen den trettonde!

Hejhej!
Trots att det är fredagen den trettonde idag, så har dagen inte fört med sig någon otur alls. Tvärtom! Den har varit jättemysig! :) Innan jag berättar om den så tänkte jag dra en snabb update över gårdagen.

Då var jag nämligen på stan med mammi. Handlade en massa saker til resan.. blev en massa kläder, underkläder och toalettartiklar mm.. sånt där nödvädigt liksom ;b . Efter allt shoppande så mötte vi upp Saga & hennes mamma, och så tog allihopa en fika. Pratade lite om resan o så, hade mysigt helt enkelt.
Jag följde sedan med saga hem. Det började med att vi blev utelåsta ;D dom hade glömt att ta med sig nyckeln hem, så vi fick vänta på sagas pappa att komma hem, men så kande gå :)
När vi väl kom in så skrev vi packningslista, spelade spel och jag åt även där. Vi åkte sedan hem till mig på kvällen. Kollade på film o sådär. :) mys :)

Annars idag så träffade jag brudarna! Alltid lika trevligt, :) Jag var ju bara tvungen att träffa dom innan jag åker. :)
Vi var hemma hos malinoo:) Kollde på Hairspray, åt glasstårta o lirade kort mm. :) trevligt trevligt. ^


Nu ska jag kila. ha det så bra, ♥

Kommentarer
Postat av: Crazy Schlager Girl

ja du de va väldigt trevligt imorse måste ja säga ;) ville inte lämna tebax filmen heller :S

2008-06-13 @ 22:48:14
URL: http://mallanfriberg.blogg.se/
Postat av: elin.

Jag tänker kidnappa dig så du inte åker. Jag kommer sakna dig dumbom!! Och du får passa dig om du inte skickar typ 100 vykort om dan!! ILY anyways ;D <33

2008-06-13 @ 23:56:04
URL: http://rosasvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0