Hejdå Sverige!

Ja ni, imorgon åker jag och saga till england i tre veckor! Ska bli otroligt kul! =)
Men det känns naturligtvis i magen att nerverna tränger sig på ;)

Tänkte dra en snabb update bara ;)
Igår så träffade jag först petra en sväng , vi gick på stan, pratade på om allt och inget, gick hem till mig, käkade och gick sedan tbx till stan. Jag försökte skjutsa henne på cykeln men det gick inte så jättebra, :)
Sen när hon åkt iväg med tåget så stack jag till elsa. :) Vi käkade först på MAX, sedan drog vi hem till henne en sväng.
Kollade även på när Johan m.fl. spelade fotboll. :) Vi var även hemma hos aleksandra en sväng. :) Var där en liten stund och senare drog vi hem till henne igen o kikade på Mona Lisas leende. :)
Mysig dag/kväll :)

Idag så packade jag och mamma.. tror att jag har fått ner allt nu ;)
Det blev 19 kg av 20 möjliga, ;) greaat..^
Sedan kom även elli och elsa förbi en sväng och sa hejdå..
kommer sakna alla här hemma jättemkt, men vi ses ju när jag kommer hem!

Så, jaa.. nu blir det inget mer bloggande här förrän på tre veckor..
men ha det så bra allahopa, det ska jag ha ialf ;D

Puss på er!! :D


Kommentarer
Postat av: mikaela

hejdå gumman <3 :)

2008-06-16 @ 20:07:57
Postat av: The City

Well, väskan från Balenciaga är en riktig godbit men sen kostar den ju 15000 också ;)

2008-06-18 @ 21:07:11
URL: http://thecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0