en tripp till Söderhamn .

Hej på er!
Idag åkte jag och linkan till söderhamn :) Vi åkte först och bada på söderhamns äventyrsbad Aquarena :) Riktigt skoj! Förut så var det badhuset bara en simhall men nu hade dom byggt till några större rutch-baner , dom var riktigt roligaa!
Vi var där i några timmar och åt också lunch där. Sen när vi skulle därifrån så regande det.. vi höll också på att missa bussen så det fick bli språngmarch i regnet! Men vi hann som tur var , sedan åkte vi till centrum . Kollade lite i affärer och fikade mm :)  Tog sedan bussen hem . Så jag kom hem för ett litet tag sen nu . mysdag!
Trevlig avslutning på lovet liksom . :)

Ikväll så blir det melodifestivalen för hela slanten! Man får hoppas på att det blir lite bättre bidrag än vad det var förra gången .. ^

På möndag kör skolan igång igen , känns inte lockande direkt , men det är ju iofs bara tre veckor som vi ska gå sen är det påsklov!

Nu är det väldigt tråkigt väder tycker jag , det kommer snö och regn om vart annat! det blir ju bara en massa plask. . ge mig vår nu! Längtar så mkt efter den just nu , vill kunna använda ballerinaskorna igen , och slippa gå omkring och frysa hela tiden.. Vår nu tack!!
/helena ♥

 


Kommentarer
Postat av: linnea

jap det va kull på badet
hotter helt med om vädret kan ju bli vår nu
linnea

2008-03-02 @ 11:49:29
Postat av: helena

hihi jaa :'D

2008-03-02 @ 12:21:14
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: JOAKIM

men åh nästa gång ni ska dit får ni kontakta mig! vill också dit jue: D

2008-03-11 @ 16:30:13
URL: http://www.hejjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0