Hönan Agda - here we come!

Tjenare! Idag var väl den sista riktiga skoldagen innan påsklovet , skönt! hade ju elektrokemi prov idag med , gick ganska bra , tror jag ;b Det var inte jättesvårt men det var absolut inte lätt heller.. hmmf..^^ Mina reaktionsformlers kändes inte så bra , jag skrev dom så att att det lät bra men jag vet inte hur rätt det var.
Aja , imorgon är det Hönan Agda ialf! Ska bli kul! :D Jag ska ju vara med som crew hela dagen och heja på o så:) Go Namn?! , haha. Sedan så är det förmodligen träning och sen blir det tranan med brudarnarna ^

Ikväll blir det ialf top model tittande - najs ;)
Nej nu ska jag kila , puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Johan

som gammal 9:2are så hejjar jag ju på er nudå XD

2008-03-19 @ 18:39:08
Postat av: helena

det är bra de Johan!! xD

2008-03-19 @ 19:17:14
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0