kort-onsdag!

Härliga dagar detta, kort-onsdagar! Dagen började med spanska och sedan svenska där vi läste halva timmen och kollade på film halva. Lilja 4-ever. Sedan blev det idrott där vi hade typ gymnastik , vi skulle göra kullebyttor och stå på händer / huvudet. Det gick bra att stå på huvudet men händerna gick inte lika bra , armarna vek sig hela tiden så jag ramla i backen ;b menmen , smällar man får ta liksom !
Efter luch och avprickning hos malin följde jag med linkan hem en sväng :) vi gjorde lite makaroner o kollade på tv / fixade med photoshop, najs :) Tog sedan bussen hem vid halv tre , var tvungen att plugga hemkunskap / spanska .

Imorgon är nog skolan som vanligt förutom att vi ska på en dansuppvisning på Thorsberg.
Ingen spelning imorrn dock så det blir plugg,plugg innan jag ska på träningen :)
TAKE CARE ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: nej, bion var inte bra tyckte inte jag heller.. :p haha!
japp, spanska på tisdag för oss med,
men det är rätt lugnt ändå,
inte så mycket nytt. :)

2008-03-05 @ 20:26:55
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0