shiiet! XD

HEJ! Skolan var som vanlig idag , buo:n med förutom den pyttelilla detaljen där isabell o frida frågade om jag och elli ville bli tamburmajorer! Shiit! För er som inte vet vad det är så är det en person som går först i ledet i en orkester när man marcherar och snurrar på en pinne ;) typ. haha , problemet är ju att pinnen är nästan längre än vad jag är , men sånt löser sig nog, och vi hinner ju träna massor innan vi ska gå för första gången , men ändå ;b Samtidigt skulle det ju vara en jättekul grej och jag skulle förmodlingen ångra mig om jag sa nej , men det är ju ändå läskigt liksom! XD Gaash , måste verkligen fundera över allt detta . ^

Idag har jag inte hunnit gjort så mkt mer, efter buo:n blev det mackor och nu sitter jag här . Blir väl tv:n en sväng oxå antar jag ;)
Nä , nu måste jag fortsätta med att fundera , haha. :)
helena ♥

Kommentarer
Postat av: Johan

Dedär är stort!!! :D tror du skulle bli en utmärkt major, gör du dina armhävningar å blo lite arg på folk som inte gör som du säger så blir allt super XD

2008-03-10 @ 20:13:13
Postat av: Kristin

Det låter ju superkul! Klart du ska bli tamburmajor!! Får träna upp armmusklerna lite bara=). Ses om några dar! Kramisar från syster

2008-03-11 @ 15:49:32
Postat av: helena

hehe aa . :) Det blir nog bra det där! (Y)

2008-03-11 @ 17:42:59
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: Sandrine

Jag tycker att du ska tacka ja!:D Det där med långa pinnen löser sig nog ;) I värsta fall får du kapa staven, haha ;) Take care !

2008-03-15 @ 11:05:52
URL: http://sandriine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0