Skärtorsdagen! :D

Shit vilken rolig dag det var igår!
Dagen började med en bildlektion där vi i crew-gänget gjorde hejar plakat till hönan agda! xD Sen på idrotten hade vi nån teorilektion över hur man gör om nån vrickar foten. Sedan 11.15 hade vi vår första match , och den vann vi!
Kl 12.30 hade vi vår första volleyboll match men den förlorade vi... Men inga sura miner för det för vi vann våra nästa innebandy o volleyboll matcher ;) men sedan när vi kom till åttondelsfinal o skulle möta de sämsta laget i grupp A (notera att vi låg högst upp) så förlorade vi den, och åkte ut. Kändes inte så bra , menmen det var en sjukt rolig dag!! :D Och vi i crew hejade o skrek på vårt lag (Namn?!) hela tiden, hehe ,skojj!
Här har ni lite roliga bilder :)
     
     

Sen efter hönan agda drog jag hem till Linkan o duschade o åt där :) sen drog vi till malin på förfest innan tranan med elin :) Jättekul! Vi fixade oss o lyssnade på musik mm :) Jag lät t.o.m elin klippa min lugg! xD bestämde mig för att ha hel-lugg men det var den alldeles för lång för så hon klippte den , o den blev ju bra!! :) HUr som helst, väl på tranan träffade vi en massa roligt folk : ruben, anna, elli, elin, johanna , anna o massa folk från min klass och ettan :)
Kul var det ialf! Här kommer bilderna från förfesten!!
     

Det blev ett lååångt inlägg den här gången , menmen sånt händer!! xD
Idag ska jag hur som helst vara med elli! :D Vi ska åka ner på stan i eftermiddag o hyra film som vi ska ha till ikväll ;b hihi! xD
nej nu ska jag äta frukost! xD TAKE CARE ♥

Kommentarer
Postat av: Ellii :)

Hihi, jaa, vi ska hyra en läskig! XD ni var så duktiga på hönan agda! :D hejade på er och lite på ettan ;) pusspuss(L) loove

2008-03-21 @ 11:36:16
Postat av: Lisa

svar: tack!
jag är verkligen hur glad som helst,
trodde inte att det skulle gå så bra för oss. :)

så himla tråkigt att ni åkte ut :/
men ni vann ju många matcher ändå! :)

2008-03-21 @ 14:37:05
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: malin

Tranan va skitkul! Ni va fin på bilderna men inte ja XD

2008-03-22 @ 18:47:44
URL: http://mallanfriberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0