triist väder :/

hejsan! Shiet vad trist väder det är just nu , dimmigt och grått , hua! Hoppas att det blir liite bättre tills på torsdag när vi ska till vemdalen ialf :)
Idag hade vi som sagt spanska prov, gick nog bra! :) Kändes bra ialf!
Idag efter skolan gick jag en sväng på stan med elin, skoj!! . typ en timme sen så skulle hon på utvecklingssamtal och jag snodde åt mig en skjuts hem :)

Nu har jag funderat på det här med tamburmajorgrejset och jag tror nog att jag ska säga ja . Elli ska nog oxå göra det :) Vi kommer ångra ihjäl oss om vi inte gör det förmodligen...
Det är ju en hel del man måste lära sig men när man väl lärt sig det så sitter det! Det kommer ju vara första gångerna som man ska gå som det kommer vara pirrigt men sen så vänjer man sig och det går som en dans , eller ? haha.

Just nu så känner jag för att baka någonting, får se hur jag gör ;) maaah xD
TAKE CARE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0