UPDATE

hejhej!
Var ett tag sen jag skrev nu så nu tyckte jag att det var dax för en update!
I söndags så var ju jag och saga i gävle!:) Gick på info-mötet om språkresan . :) blev väldigt inspirerade och längtar nu ännu mera! :) det tag ca en och en halv timme. Efter mötet så gick vi på stan lite :) jag hittade en vit tunika/klänning och ett par svarta shorts :) Saga köpte en jättesöt tunika på gina. :)
Vi käkade även mat på nian, wook blev det.:)


Igår så var de skola som vanligt. sen på buo:n så var det meningen att jag & elli skulle öva med staven med frida men hon hade glömt bort det, så de kan gå ;b så vi fick öva lite med isabelle på pausen istället. :) Gick bra!

Idag så har hela nio två haft orienteringsprov!! jag sprang med linkie . :)  och sen på slutet lite med pontus o tarik med , :) Och hjälp vad blöt vi blev! det började ju såklart spöregna, så när vi kom i mål såg alla ut som dränkta katter typ.. :p uscha! Så när man kom hem så blev det march pannkaka till duschen! Det var riktigt skönt kan jag lova. ^
Ikväll blir det ialf desperate housewives! Seriöst, jag är beroende av den där serien, :ö men så kan de gå!
Nu pyser jag, ha det bra sötnötar!

Kommentarer
Postat av: elin.

Ja, jag tog mig hem då jag ;) Allvarligt, jag försökte få ut moppen samtidigt som det typ haglade, och allt var blockat! Jag kunde fan nästan inte ens komma ut ;P

2008-05-20 @ 18:32:04
URL: http://rosasvart.blogg.se
Postat av: Matilda

fin bild :D
kram

2008-05-20 @ 18:48:02
URL: http://tildasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0