Helg igen :)

Hej på er!
Skolan rullade på som vanligt idag, gjorde pizzabullar på hemkunskapen, ;) Idag på so:n fick vi även veta vart vi kommit in på gymnasiet (prelemenärt), stava! xD Och jag kom in på samhälle :)  Så himla skönt att veta! :D
Kom ni in på den linje som ni har sökt till ? :)

Ialf, efter skolan tog jag bussen hem, sen en typ timme senare så tog jag bussen ner på stan igen och mötte petra:) Gick omkring på stan o kollade o så :) Sen åkte vi hem till mig, spelade lite kort, käka, var en sväng till prix / rusta och kollade lite på tv mm! :) Myyys ! :)


/ helena ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

TA BOOOOOORT !!!!!! :@@@@@@@@@@@@

2008-04-21 @ 20:29:37
Postat av: helena

såå ;)

2008-04-21 @ 20:32:52
URL: http://helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0