söndag.

hej däär! ^
söndag idag och jag har hunnit med mkt skoj! Tog först en rätt lång sovmorgon, sköönt, för det blev rätt sent igår på wii-kvällen :p Sen efter jag hade ätit frukost o så, så cyklade jag vidare till eliin :) Vi hittade på lite allt möjligt skoj, bl.a så satte vi upp hennes studsmatta, studsade lite, bakade kladdkaka och kollade på the notebook. Sjukt bra film, romantiskt som sjutton och faktiskt rätt sorglig på vissa ställen :p
Den rekomenderas starkt till alla er som inte har sett den!!

Anyway, när jag kom hem så stack jag o pappa ut o joggade, skönt ;) Stack sedan hem o duschade och beställde hem pizza, mmmums! xD

Den är veckan blir ialf väldigt soft, ser ungefär ut såhär:
måndag -  romeo & julia föreställning på heden, vanliga lektioner på eftermiddagen och sedan på kvällen blir det danskväll för alla nior :D
tisdag - kompledigt!!
onsdag - vanlig skoldag, sedan sista-april-firande hos malinoo ;)
torsdag - första maj spelningar hela dagen med buo . ^
fredag - ingen skola, får se vad som hittas på ;)
Sen i helgen får vi se vad som hittas på ;) På lördag börjar marcherna igen ialf, that's all I know so far ;)

Nu pyser jag, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0