torsdag!

Hejhej!! Torsdag idag och jag har haft fullt upp ;)
Skolan bestod av en massa lektioner, och på engelskan fick vi reda på att vi ska ha debatt .__. igen! Jag gillar verkligen inte debatt ;) Aja, jag och min grupp skulle ha varit för rökning på restauranger, men alla insåg till slut att det inte finns något argument för det... så vi bytte till att vi var för dessert i skolan :)  Får se hur det går ;) Min grupp består ialf av mig, jesper & linus :)
Aa, efter skolan hade jag spelning , gick bra! Spelade ett stycke som hette Conserto , väldigt mycket toner var det men det gick bra! :) (y) Sen ikväll så var det träning , gick bra det med!! :)

Imorgon har vi nationella prov i engelska , både hörförståelse och lyssnings grejs ;) och sen får vi sluta efteråt! :D Skönt som fan . :)

Idag är det ju många som ska gå modevisning på mobackes , hoppas det går bra för er! hann tyvärr inte få tag i nåra biljetter :/

Nej nu ska jag nog ta o lägga mig snart så att jag är utvilad imorrn :)
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Johan J

hoppas allt gick bra! :D

2008-04-04 @ 15:00:19
Postat av: elin

Så hörförståelse och lyssningsgrej? Snälla lilla människa, det är samma sak ;D

2008-04-04 @ 15:55:32
URL: http://rosasvart.blogg.se
Postat av: helena

ja d¨å det gick bra ;)

2008-04-04 @ 16:01:55
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0