Vår, vår härliga vår!

Hej! :) Underbart väder ute nu, inte sant ?!
Idag hade vi ialf nationella i engelska, skriftligt den här gången ;) Gick bra tror jag, skrev om den där Proud of - grejen :) Sen efter det så hade vi idrott. :) Körde volleyboll vilket var sktkul! xd Mitt lag vann tre matcher ialf :) (y)
Ialf, efter skolan så gick jag, malin och linkie ner på stan och tog en glass :D Jättemysigt, satt på fontänen och solade oss o käka glass, mysmys:) Sen så gick vi till station och satte oss på stenarna o väntade på bussen och hade allmänt trevligt ;)

Nu är jag ialf klar med svenskan. Ska in imorrn, skönt att bli av med det ;)
Mm, nu har jag inte så mkt mer att yttra mig om så nu går jag . :) tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0