HELGEN :D

Har inte skrivit på hela helgen nu, sry! Har helt enkelt inte haft tid ;p
Hur som helst, i fredags var det party! :) Vi fixade en överraksningsfest åt elin guttelvik :) (jag, elli, johanna, linkan, nea, malin och jossan) nea hade sagt till elin att hon o nea skulle gå å äta på take off, :) Och sen när dom kom dit så var vi där :D hehe, skitkul! xd vart lite suprise där ;)  
alla beställde ialf pizza, asgott!
Sen så hade vi även fixat tårta och samlat ihop till ett pilgrims-smycke :) Efter vi hade käkat så åkte vi till folkan :D
Stannade dock inte så länge, till elva ungefär.. men kul vare ;) Och jag fick ett gele-hjärta av trollkarlen som var där. :) Fick ett förra gången som jag var där med! (stolt;))
tack för en underbar utekväll flickor! :D
image93
 

Sen i lördags var jag hos syster yster :) Skitkul det med!:)
Vi gick runt på stan, jag färgade håret på henne, var ut o åt å sådär :) sen på kvällen kollade vi på 27 dresses på bio :) Sjukt bra film! Nån som sett den ?
Ialf, efter bion åkte jag hem ;)

Idag så var det som sagt buo-dag, :) marchträning först, OCH JAG FICK PROVA ATT SNURRA PÅ TAMBURMAJOR-PINNEN! Det var skitkul! xD sen efter det så gick jag, linkie, johanna o johan på max o käka ;)
Efter lunchen så spelade vi i typ tre timmar ;) gick väldigt bra :)

Nu är jag ialf hemma :) Puuh..! Ni förstår kanske att jag inte har haft tid o blogga ?! ;)
Nu ska jag gå o hjälpa till med maten :) Vi ses! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Elli

Japp, fredag kväll var grymt kul! :D ville åxå va på marchträningen :/

2008-04-13 @ 17:59:35
Postat av: helena

Jaa :D

MM förstår de :(

2008-04-13 @ 18:01:30
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se
Postat av: N I C O L E

nää tog från google :) men har varit där ;)

2008-04-13 @ 20:26:03
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: Lisa

sv: ja det var super!
jättemycket folk både igår och idag, så det var jätteroligt :)

verkade som ni hade en trevlig kväll i fredags, mycket folk på folkan? :)

2008-04-13 @ 21:40:01
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: Lisa

sv: ja det var super!
jättemycket folk både igår och idag, så det var jätteroligt :)

verkade som ni hade en trevlig kväll i fredags, mycket folk på folkan? :)

2008-04-13 @ 21:40:27
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0