förtsa blogginlägget..

.. som sextonåring! Känns mkt bra! Om vädret tillåter så ska jag och pappa iväg och övningsköra ikväll. Vi får se hur bra det går ;)
Ialf, jag hade en jättebra födelsedag med mkt tårta och presenter! Jag fick bl.a pengar, ett armband från Tomas Sabo, presentkort, badminton tillbehör och smink mm.
Jag måste även sända ett tack till alla er som skickade gulliga grattis-sms! :) Det uppskattades!

Igår och idag så har jag haft besök här i stugan av linkie :) Trots det dåliga vädret så bestämde vi oss för att tälta! Med en varm sovsäck och en tjock filt så gick det bara bra! Hon har åkt hem med tåget nu men vi hade det väldigt trevligt! Vi myste framför en film och spelade spel och käkade tårta mm... ^^

Jag måste säga att jag är ganska avundsjuk på dom som är utomlands nu.. just nu när jag sitter och skriver detta blogginlägg så vräker regnet ner och allting är bara grått och trist! Tänk att få ligga på en vit badstrand som är omringad av palmer och bara njuta av den fina utsikten som består av turkost, underbart vatten! Tänk att sedan kunna gå till närmaste kiosk och beställa en stor fet glasstrut med en sådan underbar smak som bara dom tropiska länderna kan framställa!
Men jag ska inte klaga, nästa sommar bär det förmodligen av till Grekland! =) .. men än så länge kan jag bara drömma.. ^

Imorgon så kommer farbror och faster hit då vi ska ha en liten släktträff! Ska bli skoj, man träffar dom inte allt för ofta! Får hoppas att vädret blir lite bättre bara, så att man kan vara utomhus!

Hoppas alla ni bloggare där ute har det bra trots regn och rusk!
C yah later!                                         plask plask..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0