Fredag!

`Halloj, halloj! Allt bra ? :)
Men mig är det bara bra, det är riktigt skönt med helg nu tycker jag :)
Har avklarat första veckan på gymnasiet nu, och den har varit riktigt bra!! :) Klassen känns bra och nu börjar man hitta något sånär ialf..  man börjar komma in i skolrutinerna igen, ;)
Ialf, vi hade bara två lektioner idag och sen fick vi sluta! skönt, :) Efter skolan så drog jag och linda ner på stan, hon skulle ta ut pengar och jag skulle höra med maria om jag fick ändra oboespelnings-tid, men hon var tyvärr inte där :p

Nu är jag bara hemma, men jag ska till linkie om en stund. :) elin tror jag oxå skulle komma.  Får se vad vi hittar på!
Annars i helgen så ska jag spela med buo som vanligt, på lördag. sen drar mamma och jag till stugan där jag ska gå på Westerndagen, ska höra om petraa vill gå med mig en sväng. :)

Nu ska jag kila, men vi ses! Ha en bra fredag :)

Kommentarer
Postat av: belinda

Det tycker jag :)

Va händer i helgen då sötnos?

2008-08-29 @ 18:06:28
URL: http://misstricky.blogg.se/
Postat av: Sabina

Sv: Okej..alltså jag använder det inte, första gången jag provade i onsdags men det verkar superbra och jag har bara hört bra om det! :)

Jag ska absolut köpa produkter när jag får nästa lön. :)



Kram

2008-08-29 @ 19:13:55
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se/
Postat av: linkan

ha så kul på westen dan =)

2008-08-29 @ 20:09:39
Postat av: linkan

ha så kul på westen dan =)

2008-08-29 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0