mkt att göra..

Idag har det hänt väldigt mkt för min del ;)
Dagen började med att jag och syrran åkte bil till bollnäs, väl där så släppte hon av mig hos linkie. Eftersom att vi skulle spela klockan två så hann vi inte göra så mkt, men en sväng på markanden hann vi ialf! mysmys :)
Som tidigare nämnt så spelade vi med buo i eftermiddags.. det var en karneval i alfta som vi skulle leda fram, :) vi var inte så många i orkestern men det gick bra ändå! :)

När jag sedan kom hem så slängde jag i mig lite mat och sen började jag och sis städa huset.. vi har en hel lista med grejer som ska göras och det var helt omöjligt at vi skulle hinna allt imorgon , så vi fick börja redan idag!
Nu är vi någolunda klara ialf, dammsugning imorgon bara och lite småplock ;)

Framöver så händer det oxå en hel del roliga grejer ;)
- den 12 ska jag till holmsveden för att fira petra som fyller 15 år! <3
- den 13 - 15 åker jag o syrran till sthlm! najjs ;)


Ja, det var allt för idag tror jag ;) Ciao!

Kommentarer
Postat av: ANNIE

Taaack så jättemycket, din är inte så pjåkig heller. :)

2008-08-10 @ 20:14:45
URL: http://anniec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0