YES!

Äntligen klar med städningen! Nästan ialf.. nu har vi dammsugit och torkat golv, så nu glänser allt mer eller mindre. ;)
Jag har dock fortfarande en massa grejer på rummet som jag måste plocka undan och slänga mm.. men det orkar jag inte med nu, jag har nämligen rast ;)
Som för att fira att vi har varit så duktig så ska vi käka pizza från take off ikv, mys och gott som fan! :)
Sen får vi se om jag träffar linkie en sväng ikväll oxå, jag har nämligen en massa saker som är hennes hemma hos mig som hon måste få tillbaka innan jag drar till sthlm. :)

TAKE CARE ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

svar : hah nae de är de verkligen inte ;D

Tack desamma :)

2008-08-11 @ 13:48:59
URL: http://jhaggmark.blogg.se/
Postat av: Kristin

Svar: Ja, skitbra verkar dom vara tycker jag. Ska beställa en nu ikväll tror jag. :)

2008-08-11 @ 20:09:43
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0