HELG! :D

hellu :) som sagt, skönt med helg nu :) Hann inte blogga nånting igår så de får bli nu istället ;)
Jag var hur som helst med saga igår :) vi gick först hem till lisa och gav henne lite skolböcker o så, och så var vi där o prata lite med, skoj:) sedan gick vi förbi andrés hur och lämnade skolgrejer till han ;b sen gick vi hem till saga där vi käka lite mackor o sånt där gott :) sen blev det lite film o massa prat!:)
Vid sju nånting gick vi hem till mig ;) gick till prix en sväng o köpte onyttigheter (a) sen blev det let's dance! måste säga att det var helt fel person som åkte ut!! aja ^

idag är det marchträning halv ett.. sen ska jag hem till sis där hon förhoppningsvis ska tona håret på mig ;) sen ikväll ska vi på byfesten i segersta ;) gustav ska spela o lite så :) blir nog sköj de :)
Här kmr en bild från igår :)
image32

CIAOOO!

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad fina ni är!
& tack för pratstunden,
det var det absolut trevligaste på dagen :)

2008-02-16 @ 17:47:37
URL: http://lisaamandaa.blogg.se
Postat av: Johan

haha nu tänkte ja kommentera här, eftersom ja börjat följa din blogg nudå ;D men om du ska färga håret, blir de ljusare då?? XD

2008-02-16 @ 21:54:52
Postat av: helena

nej det blir mörkare =) du får se på måndag :)

2008-02-17 @ 16:21:50
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0