sleep over! *

Hellu! Inatt sov mikaela hos mig :) det var väldigt roligt!
Det blev två filmcheckande, Dum o Dummare och Gustav 1! mahah, jag hade aldrig sett dum o dummare förr men den var askul! XD sen kollade vi på melodifestivalen oxå:)
Lite senare så hade vi på oss ansiktsmask oxå, ;) haha! Sen blev det så klart en hel del kort-knäppande! :D
Vid halv ett-ett någonting gick vi o la oss... ^

Vi vaknade imorse vid nio-halv tio någonting, var lagom trött då ^
Det var jättefint väder ialf så efter frukosten så gick vi på promenad till en park där det blev en del skojiga bilder ;) (y)
Annars idag så ska jag åka till holmsveden, kvart i tre gick det ett tåg tror jag.. :) Blir där tills på onsdag förmiddag . :)

Här kommer nåra bilder från igår/idag .
   
   

CIAOO! *

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul vi hade :D , fast jags er mongo ut på bilderna hehe , älskar dig (:

2008-02-24 @ 12:55:42
URL: http://maaango.blogg.se
Postat av: Anonym

nejmentitta!! Du har mitt gamla linne ^^, muahaha ;D vi får ta och hitta på något när du kommer hem från holmsveden darling :)

2008-02-24 @ 14:45:01
Postat av: Lisa

svar: ja, så är det nog. :/
men björn gustavsson är så himla rolig!! :)

låter som ni hade roligt idag :)
fina bilder!

2008-02-24 @ 18:04:27
URL: http://lisaamandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0