söndag :]

Hejsan!

Allt är OK, hoppas jag ? Trots regn & rusk..
Idag har jag ialf varit med elli.:) Jag gick igenom resan än en gång med bilder bl.a. :) sen så övade vi med staven och käkade lunch o fikade mm.:) sen gick vi en sväng till elli med, men nu är jag hemma igen. Elli kommer lite senare ikväll, vi tänkte nämligen kolla på Harry Potter och National Treasure  (a).. ettan alltså, ;) jag har bara sett tvåan och den var sjuukt bra! hoppas att även ettan håller måttet!
Nu ska jag ta och kila, Ha det gött ")
Håll tummarna för ett bättre väder resten av sommarlovet ! !



Kommentarer
Postat av: ellii :)

hihi, nu är jag här igen xD och snart är det godis-och film time :D

2008-07-13 @ 17:52:35
Postat av: Lisa

bättre väder åt svenska folket!!!!





;p

2008-07-13 @ 20:51:41
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0