Svensk Sommar ? :]

Ja, det är väl det de är just nu.. sommar a la Sweden ;)
Idag var det faktiskt ganska varmt ett tag, man kunde till och med ligga och sola.. men sen blev det dock lite värre! Lite åska och blixtar dök upp med ett litet inslag av regn. Sen direkt efter så sken solen igen.. hmmf? mysko väder om ni frågar mig ;)
Anyways, idag så åkte jag och linkie till hennes mormor och hälsade på =) Vi bestämde oss för att åka ut med deras båt en sväng, vilket var väldigt mysigt! Fikakorgen var självklart med och solen tittade till och med fram en sväng!
Vi var ute ett bra tag så vi hann både bli mätta och lite solbrända innan vi kom i land . ;) Väl framme så lade vi oss och stekte ett tag på bryggan.. mycket skönt!
Sen efter ett tag så bestämde vi oss för att åka hem men då började det såklart ösregna, och åska! Så vi blev kvar et tag till, hehe ;) men det gjorde inget.. vi satt inne och kollade på kort och käkade hamburgare:) Väldigt mysigt!
Efter det lilla ovädret hade lagt sig så åkte vi ialf hem och kollade på HeartBrake Hotel! Mys:)

Nu är jag ialf hemma och funderar på att gå och lägga mig.. om ett tag XD
Jag orkar ialf inte skriva någit mer idag , so I guess that's it for today! ♥




Kommentarer
Postat av: elin.

Jag vet vad du menar ;D Jag var ju till mormor på släktträff idag, spöregnade innan vi kom dit, när vi kom var det sol som fan ( (8) Vi kommer med solsken till er (8) liksom ;D ) sen vräkte det ner ;D

2008-07-18 @ 23:39:49
URL: http://rosasvart.blogg.se/
Postat av: helena

men usch då! hehe ja precis ^^

2008-07-18 @ 23:56:52
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0