Tjenna! ;)

Har nu kommit hem till Holmsveden. Jag var nämligen på stugfest hos elin igår med övernattning och allting :)
Vi hade det jättemys! Vi badade, spelade kort, åt pastasallad, chips, popcorn och vattenmelon.. :) Sen så satt vi uppe och babblade hela natten med ;)
Sen idag så hann vi med ett morgondopp och sen packade vi lite och åkte hem. :) Har varit riktigt skoj ialf! :)

   
Kommer kanske upp lite fler bilder sen! Måste bara tillägga att erika oxå var med på festen men att jag aldrig fick några bilder på henne eftersom att hon kom lite senare och åkte även tidigre på morgonen.. :/

Hursomhelst, snart ska jag och mamma ställa oss i hallonbusken och plocka hallon till tårtan imorgon. :)
Yeeei, blir 16 år imorgon!! :) Får äntligen övningsköra! :D

Ska kila nu! Ha d så braa! :) <3

Kommentarer
Postat av: elin.

haha, och jag ser allmänt löklök ut ;) Men det var en mysig fest tkr jag :] grattis i förskott älskling! <3

2008-07-31 @ 20:12:32
URL: http://rosasvart.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du övningsköra ?:P

2008-08-01 @ 09:05:22
Postat av: helena

japp, självklart! :)

2008-08-03 @ 15:26:23
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0