HEJ

Hej på er, allt bra hoppas jag ?!
Igår var jag som sagt på filmkväll hos elin :) det var väldigt trevligt! Först så fixade hon min bloggdesign, visst blev den cool ?!!! thank you elin. :) sen så poppade vi lite pop corn och kollade på routattoile , haha skitkul film! xD Sen så såg vid raise your voice, shiit vilken bra film, och sorglig! gaah,.. Efter filmerna så kollade vi lite på youtube, björn gustavsson mm. ;) & så knäppte vi lite kort såklart! :D
Här kommer en tuff bild på oss ;D
image80

Idag så fyller min syster år! grattis grattis grattis! ♥
Blir fullt hus här hela dagen med folk och paket o tårta :) men så ska de vara! :)
Vi fixade frukost på sängen i morse åt henne också! hihi, :) men vi misslyckades med att inte väcke henne när vi fixade i köket, haha xD  Men what the hell ! Alla låtsas ju sova när familjen kommer in med paket o frukost på sängen , men egentligen har man ju legat vaken i minst två timmar haha, så är det ialf för mig (a)
Nej nu måste jag dra mig bortåt.. hehe, ska nämligen iväg o klippa mig nu . :)
men ha en bra dag, alla :)

Kommentarer
Postat av: elin.

hihi, jag är rätt bra på designer jag ;D men tack för en härlig kväll :D

2008-03-25 @ 12:02:58
URL: http://rosasvart.blogg.se
Postat av: N I C O L E

vad fint det har blivit här =) somrigt :)

2008-03-25 @ 18:42:54
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: N I C O L E

hehe okeej =)

2008-03-26 @ 12:17:48
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0