Chokladboden ^

HallåHallå! =)
Som ni kanske förstår så har jag varit i chokladboden i segersta idag ;)
Efter skolan så åkte först jag & linkie ner på stan o fixade lite, drog sedan hem till malin o hämtade upp henne och sen bar det av till segersta, :) med moppe såklart!:) Åkte med malin dit o linkie hem :)
Var jättemysigt väder för en moppetur ialf och minst lika mysigt att senare befinna sig i en chokladbod! Den var verkligen hur gullig som helst, liten och personlig och full med choklad, :) kan inte bli så mkt bättre va ?! :)
Vi handlade ialf på oss lite choklaad ... för min del så blev det en åre-strut med hallontryffel och en annan mjölkchokladgrejs ;b hihi , :) Synd bara att elin inte följde med. ^

Annars imorgon så är det först lördagsmarch, sen så åker jag o linkie till holmsveden . :) Syrran & moromor kommer även senare också :) Pappa hade tänkt att lägga i båten så vi ska nog åka ut en sväng, sen så blir det även grilling på kvällen :) Najjs , ;)
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll, everybody! ♥
 

Kommentarer
Postat av: linnea

ja chokladen e så go
och ska bli kull i mon =)

2008-05-09 @ 19:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0