Helgeen :)

Tjenna!:)
Tänkte dra en snabb sammanfattning över helgen . :)
Igår så var det spelning på stan som vanligt, gick bra! Sen efter det så var jag med jocke o linkie. :) Vi var o hyrde film inför kvällen, o fixade lite annat ;)
På kvällen så var det som sagt party hos linkie. ^ Firade lite att hon hade fyllt år! det var jag, jocke, elin, malin och linkie då förstås! :) Vi käkade tacos, kolla på Good Luch Chuck o även lite melodifestivalen.. ^ Och once again, så var det fel låt som vann, nån som håller med ?
De var en härlig o rolig kväll ialf, :) here comes some pics! xD
image127
     

Idag så var jag & mikaela och kollade på dansuppvisningen på folkan! Dom var jätteduktiga, verkligen underhållande att se på!:) Jättekul var det :) ^^
   

Annars idag så är det ju morsdag med, :) Har ätit tårta med jordgubbar på! :D Ska även bjuda mor min på middag ikväll, :) hihi ^

Nej nu drar jag, :) Ha det bra!! ♥

Kommentarer
Postat av: elin.

svar: jaoo, jag kände det på mig, jag är synsk vetdu ;D haha!

2008-05-25 @ 16:56:31
URL: http://rosasvart.blogg.se
Postat av: mikaela

men gud ta bort bilden på mig snälla !

2008-05-25 @ 17:37:27
Postat av: Kristin

Svar: Åh tack så jättemycket! Va glad jag blir :)

2008-05-25 @ 20:10:31
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: linnea

vist hadde vi kuldet tyckte jag i alla fal =)

2008-05-29 @ 11:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0