tisdag . :)

Hallåå! =)
Just nu sitter jag och njuter av att vi är ledig imorrn. :)
Vi ska ha nåt som kallas operation dagsverket, alla ska samla in en hundring var som sedan ska skänkas bort till Bolivia. jag tror att jag ska rensa en rabatt ;) Om det inte regnar då förstås.. men jag tycker dock lite synd om grupp B som måste vara borta på någon yx-tillverknings grejs .. aja, livet är orättvist!

Idag så rullade skolan på som vanligt:) Efter dagens slut så åkte jag, linkie, elin & malin till dollar-store :) Sedan drog jag, elin & linkie vidare ner på stan. :) Elin köpte en jättesöt bikini bl.a :) Vi köpte även glass! Blev mjukglass för min del ;) Muummmms!

Annars idag så har jag fortsatt på min engelska bok som vi ska läsa i skolan. Shiloh heter den och den handlar om en liten söt hund! :)
Hur som helst, ikväll blir det självfallet desperate housewives!:)
Ha det bra allahopa!
image118
me like . .  XD

Kommentarer
Postat av: Kristin

Svar: Ja men visst blir det?! Haha :p

Gott med glass :D

2008-05-13 @ 22:28:21
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Melina

Svar: Nej men precis! ;)

Åh mums med mjukglass

2008-05-15 @ 18:55:35
URL: http://meliinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0